Pau Recha

Mis álbums

cat

Pau Recha neix el 21 de setembre de 1969 a L'hospitalet de Llobregat (Barcelona). A l'edat de 8 anys comença els seus estudis musicals de solfeig i piano, els primers anys en classes particulars i després al Conservatori Superior de Música del Liceu de Barcelona.

Als 17 anys, captivat pels sintetitzadors, cursa estudis de síntesi i midi a L'aula de Músics de Barcelona, ampliant estudis de bases rítmiques al Taller de Músics de Barcelona.

Des del 1989 comença a actuar esporàdicament en directe, i és al 2004 quant intensifica les seves actuacions amb "A l'altra banda". El 2007 auto editen el seu primer treball "Moments"

A partir del 2006 entra en el món de les bandes sonores, fent cursos a través de l'SGAE de Barcelona i composant les bandes sonores de dos llargmetratges i un curtmetratge.

Compositor i expert en les arts de la informàtica musical, Pau Recha composa per oferir les seves músiques en directe i per a encàrrecs per a diferents projectes audiovisuals.

Com a productor d'espectacles, produeix la 1ª edició del festival “Cerdanya Dream Music”  2010 (lounge, ambient, chillout), a través de l’empresa Kerretània Music Produccions.

esp

Pau Recha nace el 21 de septiembre de 1969 en L'hospitalet de Llobregat (Barcelona). A la edad de 8 años empieza los estudios musicales de solfeo y piano, los primeros años en clases particulares y después en el Conservatorio Superior de Música del Liceo de Barcelona.

A los 17 años, cautivado por los sintetizadores, cursa estudios de síntesis y midi en el Aula de Músicos de Barcelona, ampliando estudios de bases rítmicas en el Taller de Músicos de Barcelona.

Desde el 1989 empieza a actuar esporádicamente en directo, y es en el 2004 cuando intensifica sus actuaciones con "A l'altra banda". En el 2007autoeditan su primer trabajo “Moments”.

A partir del 2006 entra en el mundo de las bandas sonoras, haciendo cursos a través de la SGAE de Barcelona y componiendo las bandas sonoras de dos largometrajes y un cortometraje.

Compositor y experto en las artes de la informática musical, Pau Recha compone para ofrecer sus músicas en directo y encargos para proyectos audiovisuales.

Como productor de espectáculos, produce la 1ª edición del festival “Cerdanya Dream Music”  2010 (lounge, ambient, chillout), a través de la empresa Kerretània Music Produccions.

 

Sello: 
Kerretània Music Produccions, SCP

Agregar comentario

Inicie sesión para enviar comentarios